• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 17 تیر 1398
کد مطلب : 64340
+
-

حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری در تنگستان

خبر بوشهر
حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری در تنگستان

فرماندار تنگستان گفت: از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت جدی می‌کنیم. 

به گزارش فارس، «عبدالحسن رفیعی‌پور» در نشست ستاد ساماندهی سواحل، دریا را موهبتی الهی دانست و اظهار کرد: هر سال هزاران نفر با سفر به بخش دلوار از نوار ساحلی استفاده می‌کنند که این خود نیاز به ساماندهی و مدیریت دارد و در واقع ستاد ساماندهی سواحل نیز به همین دلیل تشکیل می‌شود.
وی با بیان این‌که هر سال نسبت به سال گذشته با اجرای بهتر خدمات شاهد کاهش تلفات انسانی بوده‌ایم افزود: امیدواریم این خدمات در سال جاری بهتر از سال‌های قبل باشد.

 فرماندار شهرستان تنگستان ادامه داد: ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی، ارائه خدمات رفاهی و ارتقای نشاط اجتماعی برای شهروندان و مسافران و همچنین کاهش تلفات انسانی از طریق آموزش و تبلیغات گسترده و سازماندهی نیروهای انسانی را در دستور کار داریم.

 رفیعی‌پور با اشاره به هوای بسیار مساعد در زمستان و اوج حضور گردشگر و مسافر در تعطیلات نوروزی در بخش دلوار گفت: با توجه به حجم بالای ورود مسافران به طرح‌های سالم‌سازی و نوار ساحلی، بهتر است بیش از پیش آمادگی داشته باشیم و ناجیان غریق و نیروی انتظامی در تفرجگاه‌ها و طرح‌های ساحلی و همچنین جاهای پیش‌بینی‌شده حضور فعال‌تر داشته باشند.
وی توجه و جدیت به افزایش طرح‌های سالم‌سازی دریا را مهم دانست و افزود: چون ظرفیت طرح‌های ما در پذیرش مسافران کمتر از نیاز آنها است، باید برای افزایش طرح‌ها و بهبود خدمات چاره‌ای اندیشیده شود.

 فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اهمیت و رعایت حریم دریا و توجه به اجرای طرح‌های گردشگری عنوان کرد: شهرداران، دهیاران و منابع طبیعی از هر گونه ساخت‌و‌ساز در حریم دریا جلوگیری کنند و با متخلفان برخورد قانونی داشته باشند. ما از سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری حمایت جدی می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید